GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless Camper 2+3l

Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors

Sada 2 kastrolů z kvalitní nerezové oceli a dalšího vybavení pro kempování 4 osob. Perforovaná poklička z nerezu umožňuje bezproblémový únik par z hrnce a zároveň slouží jako sítko například pro slití vody z těstovin. Součástí výbavy je i pohodlná skládací rukojeť, která se dá jednoduše připnout k jednotlivým hrncům. Sestava nádobí nabízí několik drobných, ale důležitých vychytávek jako třeba pánev, která se dá použít jako poklička nebo obal na sadu, který se dá použít jako vodotěsné umyvadlo.

Dostupnost Není skladem, dostupnost na dotaz
2 990 Kč –10 % 2 691 Kč 2 223,97 Kč bez DPH
GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless Camper 2+3l
Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors
GSI Outdoors sada nádobí Glacier Stainless Camper 2+3l
2 990 Kč –10 %
  • Nádobí pro 4 osoby
  • 3l kastrol
  • 2l kastrol
  • 230mm pánev
  • 4x 400ml hrneček s neoprénem a víkem
  • 4x 400ml miska
  • 4x talíř
  • 1x poklička
  • Skládací praktická rukojeť
  • Obal na sadu nádobí
  • Skladný systém: nForm Destination system

Doplňkové parametry

Kategorie: sady outdoorového nádobí
Záruka: 24 měsíců

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Dnes jsou už  výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.