GSI Bugaboo Ceramic Base Camper Large
Největší campingová sada hrnců z řady nádobí Bugaboo. Celá sada se skládá ze dvou hrnců 3 + 5 litrů s perforovanými poklicemi, pánve a prkýnka na krájení. Bugaboo Ceramic Camper přichází s technologií nové generace PPG FUSION® PRO, která nabízí keramický nepřilnavý povrch, který je výhrou nejen pro samotné vaření, ale i následné mytí. Sada je doplněna o praktickou odepínací rukojeť, kterou můžete snadno přehodit z hrnce na pánev. Celý obsah sady lze díky chytrému systému skládání uložit do největšího hrnce a chránit tak jednotlivé části před poškozením při převozu. Celá tato složená sada je navíc uložena ve vychytaném obalu s uchama, který díky pevnému dnu můžete použít jako umyvadlo nebo misku na přenos vody.
Vlastnosti, obsah balení:
- Nádobí pro 4+ osoby
- Keramický nepřilnavý povrch PPG FUSION® PRO
- Kastrol o objemu 5 l
- Kastrol o objemu 3 l
- Pánev o průměru 23 cm
- 2x poklička s perforací pro scezení těstovin
- Skládací praktická rukojeť
- Plastové prkénko
- Obal na sadu nádobí, který lze použít jako umyvadlo
- Vhodné pro kempování i autoturistiku
Parametry:
- Záruční doba: 2 roky
- Hmotnost: 1474 g
- Rozměr: 254 × 254 × 152 mm
Materiál:
- Hliník s keramickou úpravou PPG FUSION®
- Recyklovaný polypropylen
- Nylon
- Silikon
Doplňkové parametry
Kategorie: | sady outdoorového nádobí |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Dnes jsou už výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.