Lyofood Krémová Pórková Polévka S Cibulí, Pecorínem A Cizrnou

Neohodnoceno
Značka: Lyofood
Krémová polévka s výraznou chutí cibule a pórku, doplněná unikátní chutí italského sýra Pecorino Romano.
Dostupnost Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
179 Kč –10 % 161 Kč 143,75 Kč bez DPH
Lyofood Krémová Pórková Polévka S Cibulí, Pecorínem A Cizrnou
Neohodnoceno
Značka: Lyofood
Lyofood Krémová Pórková Polévka S Cibulí, Pecorínem A Cizrnou
179 Kč –10 %

Pokud plánujete romantické stanování ve dvou, doporučujeme zvolit jiný pokrm. Pokud však hledáte zahřívací polévku s výraznou cibulovou chutí, tento krém z cibule, pórku a brambor je trefou do černého. Pár plátků sýra Pecorino Romano a hrst cizrny skvěle doplňuje tuto klasickou domácí cibulačku, po které jednou za čas každý zatoužíme.

Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.

V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou 4 roky.

Info pro konzumenty:

  • Jídlo bez masa
  • Bez lepku

Složení:

  • cibule 21%
  • pórek 21%
  • cizrna14%
  • brambory
  • sýr Pecorino Romano (PDO) 7%
  • zakysaná smetana
  • pažitka
  • sůl
  • koření (obsahuje celer)

Tabulka nutričních hodnot:


Ve 100 gPorce 60 g (370 g před vysušením)
Kalorie1743 kJ / 417 kcal1046 kJ / 250 kcal
Tuky1811
z nich nasycené mastné kyseliny116,8
Sacharidy3722
z toho cukry137,8
Vlákniny127,4
Bílkoviny2012
Soli5,83,5

Uvedené hodnoty jsou v gramech.

Doplňkové parametry

Kategorie: outdoorové polévky
Záruka: Dle expirace

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:


Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.