Lyofood Krémová Houbová Polévka S Gorgonzolou A Těstovinami
Představte si louku obklopenou stromy při ranním východu Slunce. Jeho paprsky se odrážejí v kapkách vody na trávě a vzduch voní probouzejícím se lesem po dešti. Vynaložili jsme veškeré úsilí, abychom zajistili, že to musí být právě to, co vás napadne, když si vychutnáváte naši houbovou polévku. Krémová jemná chuť doplněná lahodným tónem sýru Gorgonzola vás okouzlí. Nemohli jsme odolat přidání těstovin pro obohacení výsledné textury, ale také proto, že houby a těstoviny k sobě prostě patří.
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou cca 4 roky.
Info pro konzumenty:
- Vegetariánská strava
- Bez lepku
Složení:
- těstoviny (krupice z tvrdé pšenice) 31%
- žampiony 24%
- hříbky 7%
- cibule
- mrkev
- zakysaná smetana
- sušené hříbky 3%
- gorgonzola (DOP) 3%
- petrželové listy
- sůl
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100 g | Porce 65 g (370 g před vysušením) | |
Kalorie | 1691 kJ / 402 kcal | 1099 kJ / 261 kcal |
Tuky | 11 | 7,3 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 7,1 | 4,6 |
Sacharidy | 52 | 34 |
z toho cukry | 13 | 8,4 |
Vlákniny | 9,5 | 6,2 |
Bílkoviny | 19 | 12 |
Soli | 3,2 | 2,1 |
Uvedené hodnoty jsou v gramech.
Doplňkové parametry
Kategorie: | outdoorové polévky |
---|---|
Záruka: | Dle expirace |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.