vše k Vánocům na jednom místě: garance dodání do Vánoc, možnost vyměnit dárky do 15.1., otevírací doby atd. Vše naleznete zde.

Lyofood Krémová Brokolicová Polévka Se Špenátem, Mozarellou A Dýňovými Semínky

Neohodnoceno
Značka: Lyofood
Vegetariánská krémová polévka s brokolicí, špenátem, mozzarellou a praženými dýňovými semínky.
Dostupnost Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
179 Kč –10 % 161 Kč 143,75 Kč bez DPH
Lyofood Krémová Brokolicová Polévka Se Špenátem, Mozarellou A Dýňovými Semínky
Neohodnoceno
Značka: Lyofood
Lyofood Krémová Brokolicová Polévka Se Špenátem, Mozarellou A Dýňovými Semínky
179 Kč –10 %

Nezáleží na tom, zda lezete, jdete na túru, jezdíte na kole nebo běháte – bez energického a výživného jídla se daleko nedostanete. Získejte sílu jako Pepek námořník a jděte tak daleko, jak chcete. Brokolice, špenát, mozzarella a dýňová semínka – všechny dobré věci jsme zabalili do malého, lehkého LYO sáčku na zip. Je to chutné, uspokojující a připravené na všechna dobrodružství!

Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.

V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou 4 roky.

Info pro konzumenty:

  • Vegetariánská strava
  • Bez lepku

Složení:

  • brokolice 37%
  • špenát 33%
  • mozzarella 7%
  • cibule
  • zakysaná smetana
  • dýňová semínka 5%
  • cheddar
  • koření (obsahuje celer)
  • sůl

Tabulka nutričních hodnot:


Ve 100 gPorce 60 g (370 g před vysušením)
Kalorie1873 kJ / 451 kcal1124 kJ / 271 kcal
Tuky2817
z nich nasycené mastné kyseliny137,8
Sacharidy106
z toho cukry9,15,4
Vlákniny1710
Bílkoviny3118
Soli4,22,5
Uvedené hodnoty jsou v gramech.

Doplňkové parametry

Kategorie: outdoorové polévky
Záruka: Dle expirace

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:


Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.