vše k Vánocům na jednom místě: garance dodání do Vánoc, možnost vyměnit dárky do 15.1., otevírací doby atd. Vše naleznete zde.

Summit to eat Fazolový kotlík velká porce 170g

Neohodnoceno
Značka: Summit to eat

Porce pro dvě osoby hlavního jídla výrobce dehydrované expediční stravy Summit to eat, která je připravena liofilizací - tedy vakuovým vymrazováním. Déle než 40 let je tato značka nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty a táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Liofilizace uchová vitamíny, minerály a nutriční hodnoty. Rychlá příprava zalitím horkou vodou přímo v sáčku, rozmícháním a necháním odstát. Tyto potraviny byly dříve prodávány pod obchodní značkou Moutain House. Váží méně než čerstvé. Vymrazováním se potraviny zbaví 98% vody. Hmotnost a složení viz. detail produktu.

Dostupnost Skladem (>3 ks)
334 Kč –7 % 309 Kč 275,89 Kč bez DPH
Summit to eat Fazolový kotlík velká porce 170g
Neohodnoceno
Značka: Summit to eat
Summit to eat Fazolový kotlík velká porce 170g 01
334 Kč –7 %

Jaké jsou výhody vymrazovaných potravin?

Vzhled – lyofilizované (vymrazované) potraviny si zachovávají svůj původní tvar a strukturu, na rozdíl od potravin sušených na vzduchu, které se zmenšují a scvrkávají v důsledku vysoké teploty zpracování. Stačí přidat vodu a během několika minut potraviny vrátíte do jejich původní podoby.

Chuť
- chutnají stejně dobře jako čerstvé. Vymrazování odstraní vodu, ne chuť. Takže lyofilizované potraviny si uchovají prakticky všechny své chutě, vitamíny a nutriční obsah.

Hmotnost
- váží méně než čerstvé. Vymrazováním se potraviny zbaví 98% vody. Tím se výrazně sníží hmotnost, což usnadňuje manipulaci a snižuje náklady na dopravu. Například 10 kg jahod váží pouze 1 kg po vymrazení - jednu desetinu své původní váhy! Rychle se však mohou rehydratovat zpět do své původní hmotnosti.

Dlouhá trvanlivost – vymrazované potraviny lze skladovat po několik měsíců či let při pokojové teplotě bez jakéhokoliv poškození nebo znehodnocení.

Nízké náklady skladování
- protože mohou být uloženy v pokojové teplotě, nevyžadují nákladné studené nebo chlazené skladovací prostory, takže je uskladnění mnohem levnější.

Příprava:
◘ odtrhněte horní část obalu nad znovuuzavíratelným páskem
◘ vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (vlhkost)
◘ zalijte na návodu uvedeným množstvím horké vody a dobře promíchejte
◘ pytlík uzavřete a odstavte na cca 10 min
◘ znovu promíchejte a můžete konzumovat

Expirace:
Produkt dodáváme s dostatečně dlouhou expirační dobou. Standardně mají námi dodané potraviny expiraci 1 až 5 let. Ve vyjímečných případech může být dodán produkt s kratší expirační dobou. Na výrazně kratší expiraci se Vás vždy nejprve dotážeme, zda dodání nevadí. Většinou však takové produkty nenabízíme a prodáváme samostatně ve výprodeji. V případě konkrétního přání min. expirace nás prosím upozorněte.



Vychutnejte si toto vydatné jídlo na vaší expedici nebo výletu. Tento pokrm, vhodný pro vegany i vegetariány, je plný zdravých fazolí v chutné česnekovo-bylinkové omáčce. Toto jídlo je perfektní, když potřebujete jídlo na cesty, které vás udrží v plné síle ke zdolání všech dobrodružství.

Složení: Míchané fazole (48%) (červené, bílé, Borlotti, máslové fazole, cizrna), krájená mrkev, zelené fazolky, cibule, řepkový olej, rajský protlak, česnek, oregano, kukuřičná mouka, sůl, bílý pepř

Nutriční hodnoty (1 porce):
Hmotnost: 102 g
Nutriční hodnota: 601 kcal
Bílkoviny: 14 g
Sacharidy: 13 g
Z toho cukry: 5,1 g
Tuky: 50 g

Doplňkové parametry

Kategorie: hlavní jídla
Záruka: Dle expirace
bez laktózy: ano
bezlepkové: ano
hmotnost před přípravou (g): 151 - 250
počet osob (porcí): Velká porce pro 1 osobu
převažující surovina: zelenina, fazole
vegetariánské: ano
způsob konzervace: dehydrované

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Summit to Eat je značka, která vznikla předěláním světoznámé značky Mountain House. Několik desítek let je tato značka oblíbeným výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli a outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť.
 

Podobné produkty