Lyofood Kuřecí Tikka-Masala 500g
Ikonické jídlo inspirované indickou kuchyní. Kuřecí Tikka Masala upoutá vaše smysly svou krémovou texturou a podmanivým aroma. Šťavnaté kousky kuřecích prsíček marinované v jogurtu s bohatou směsí koření jsou pařeny ve smetanové rajčatové omáčce s kokosovým nádechem. Podávané s rýží je toto jídlo nejen chutné, ale také vysoce kalorické, tedy je důležitým základem pro jakékoli venkovní dobrodružství. Není divu, že ji mají naši ambasadoři i zákazníci tak rádi. LYO Kuřecí Tikka Masala je jedním z našich Bestsellerů!
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou cca 4 roky.
Info pro konzumenty:
- Jídlo s masem
- Bez lepku
Složení:
- rýže 28%
- kuřecí prsa (proužky) 20%
- rajčatový protlak(rajčata, sůl, kyselina citronová) 23%
- řecký jogurt 19%
- kokosové mléko 4%
- mandle
- kanolový olej
- sůl
- koření (obsahuje hořčici)
- cukr
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100 g | Porce 128 g (500 g před vysušeními) | Porce 95 g (370 g před vysušením) | |
Kalorie | 1878 kJ / 448 kcal | 2404 kJ / 574 kcal | 1785 kJ / 426 kcal |
Tuky | 18 | 23 | 17 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 6,6 | 8,4 | 6,3 |
Sacharidy | 39 | 50 | 37 |
z toho cukry | 7,9 | 10 | 7,5 |
Vlákniny | 6,5 | 8,4 | 6,2 |
Bílkoviny | 28 | 36 | 27 |
Soli | 4 | 5,2 | 3,8 |
Uvedené hodnoty jsou v gramech.
Doplňkové parametry
Kategorie: | hlavní jídla |
---|---|
Záruka: | Dle expirace |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.