Lyofood Čockový Daal
Dal (dhál, daal, dhal) je slavný tradiční indický pokrm, který potěší svou výraznou chutí, hustou a krémovou konzistencí. Mnohými je milován pro svou nekonečnou rozmanitost. V LYOFOODu jsme šli přes červenou čočku, pomalu dušenou ve smetanově kokosovo-rajčatové omáčce a podávanou s bezlepkovými jáhly. Doplnili jsme ji křupavou zelenou čočkou, aby to mělo extra křupavou texturu. Zkrátka ultimátní lyofilizovaná bio verze klasického indického pokrmu, která vás udrží v teple celé hodiny.
Jídla jsou před vysušením mrazem vařena a ochucena.
V balení nejsou žádné umělé přísady, žádné přidané cukry, žádný palmový olej a žádné konzervační látky. Jídlo je vyrobeno ze 100% přírodních surovin. Doba spotřeby jsou cca 4 roky.
Info pro konzumenty:
- Veganská strava
- Bez laktózy
- Bez lepku
- 100% BIO
Složení:
- bio proso 36%
- bio rajčata (rajčata, rajčatová šťáva) 16%
- bio červená čočka 15%
- bio kokosové mléko
- bio zelená čočka 4%
- bio cibule
- bio olivový olej
- sůl
- bio koření
- bio kmín
- bio kurkuma
- bio zázvor
Tabulka nutričních hodnot:
Ve 100 g | Porce 97 g (370 g před vysušeními) | |
Kalorie | 1729 kJ / 411 kcal | 1704 kJ / 406 kcal |
Tuky | 12 | 12 |
z nich nasycené mastné kyseliny | 6,1 | 5,9 |
Sacharidy | 53 | 51 |
z toho cukry | 4,6 | 4,5 |
Vlákniny | 12 | 12 |
Bílkoviny | 19 | 18 |
Soli | 1,7 | 1,6 |
Uvedené hodnoty jsou v gramech.
Doplňkové parametry
Kategorie: | hlavní jídla |
---|---|
Záruka: | Dle expirace |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie LYOFOOD je pevně spojena s mateřskou organizací Lyovit, jedním z největších producentů mrazem sušených bylinek, ovoce a zeleniny, s více než 20 lety zkušeností na trhu.
Díky poptávce po sušeném jídle pro horolezce, jachtaře, turisty a další sportovní odvětví začal Lyovit využívat svoje zkušenosti a vyspělou technologii k výrobě prvních mrazem sušených jídel již v roce 1998. Výrobek nesl název Lyofood a byl ve světě outdooru vřele přijat.
Nápady a zkušenosti z outdooru ve spojení s technologiemi Lyovitu byly a jsou perfektním základem pro výrobu výjimečných produktů. V důsledku zvyšující se poptávky po zdravých a chutných mrazem sušených jídlech byla značka Lyofood vyčleněna z mateřské společnosti a vznikla tak firma LYOFOOD, která následně uvedla na trh novou řadu výrobků pod názvem LYO EXPEDITION.