GSI Outdoors termohrnek Microlite 500 Twist

Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors

Dvouplášťový lehoučký termohrnek se šroubovacím víkem a objemem 500ml.

od 819 Kč –10 % od 737 Kč od 609,09 Kč bez DPH
GSI Outdoors termohrnek Microlite 500 Twist
Neohodnoceno
Značka: GSI Outdoors
GSI Outdoors termohrnek Microlite 500 Twist
od 819 Kč –10 %
Barva: black
Není skladem, dostupnost na dotaz
819 Kč
737 Kč
609,09 Kč bez DPH
Barva: bonnie blue
Není skladem, dostupnost na dotaz
819 Kč
737 Kč
609,09 Kč bez DPH
Barva: blue/blue sky
Skladem u dodavatele - expedujeme během 4-6 dnů
859 Kč
773 Kč
638,84 Kč bez DPH
Barva: fuchsia/purple
Není skladem, dostupnost na dotaz
859 Kč
773 Kč
638,84 Kč bez DPH

Dvouplášťový lehoučký termohrnek se šroubovacím víkem. Neuvěřitelně tenké 2mm stěny, které jsou tenčí než většina jednoplášťových plastových láhví, chrání nápoj teplý po dobu 8 hodin a studený po dobu 16 hodin. Microlite 500 Twist je termoska vhodná pro kratší výlety.

Vlastnosti:

  • Dvouplášťové stěny
  • Šroubovací uzávěr
  • Teplý nápoj po dobu 8h
  • Studený nápoj po dobu 16h
  • Závěsné poutko
  • Snadné otevření v rukavicích

Parametry:

  • Záruční doba: 2 roky
  • Hmotnost: 218g
  • Rozměr: 84x66x208mm

Materiál:

  • Nerezová ocel 18/8

Doplňkové parametry

Kategorie: termohrnky
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:


V roce 1985 se skupinka sourozenců z Britské Kolumbie vydala dolů podél západního pobřeží až do San Diega, kde založili společnost GSI Outdoors. Začínali s několika kousky modrého smaltovaného nádobí a povrchní znalostí tábornického vybavení. Brzy začala firma růst, věnovat se designu, výrobě, obchodu a marketingu. Vyráběla stále větší množství outdoorového nádobí a vybavení pro stolování.
Dnes jsou už  výrobky GSI Outdoors dostupné po celém světě a značka GSI proslula skvělou kvalitou, technickými parametry a moderním designem. GSI Outdoors je malá rodinná firma. Nemá žádné závazky k anonymní skupině akcionářů, představenstvu, nebo komukoliv jinému, vyjma svých vlastních zákazníků, obchodních partnerů a vůči sobě samým. Je to svoboda, která jim dává volnost rychle reagovat na potřeby zákazníků, kteří se, stejně jako lidé z GSI, tak rádi pohybují v přírodě.